Budúcnosť obchodov

Dni chodenia do obchodu na nakupovanie alebo prehliadania tovaru online môžu čoskoro skončiť. Technológia virtuálnej reality má silu zmeniť obchodnú skúsenosť. Od prepravenia zákazníkov do iného sveta, aby im predstavili produkty, aby im umožnili prakticky vyskúšať veci, znie toto ako skvelá budúcnosť. V dnešnom článku vám uvedieme niekoľko príkladov ako bude budúcnosť nakupovania transformovaná virtuálnou realitou, ktorá pochádza od značiek, ktoré už testujú tieto scenáre.

Pred svojim obrovským predajom Prime Day, Amazon otvoril VR predajne v 10 nákupných centrách po celej Indii. Hostia absolvovali virtuálny let s teplovzdušným balónom a mohli prechádzať cez predmety navrhnuté na predaj. Mohli vidieť veľkosť, testovať funkcie a získať viac informácií o produktoch. Napriek tomu, že spoločnosť Amazon prevádzkuje obchod s rôznymi kvalitami, predstavila svoje produkty prakticky a ešte predtým, než si ich zákazník zakúpil, poskytla zákazníkom možnosť komunikovať s produktmi (migliori rasoi elettrici).

Nie je to každý deň čo väčšina zákazníkov nakupuje dekoračné kryštálové bytové doplnky. Ale keď to robí, môžu prvé skúsenosti s predmetmi získať prostredníctvom VR. Spoločnosť MasterCard a spoločnosť Swarovski sa spojili s predstavením novej položky domácej dekorácie pomocou aplikácie VR. Zákazníci si môžu pozrieť položky okolo domu, dozvedieť sa, ako boli vyrobené a získať viac informácií. Ak chcete uskutočniť nákup, zákazníci sa jednoducho zamerajú na tlačidlo Masterpass v spodnej časti popisu produktu.

Tommy Hilfiger umožňuje zákazníkom zažiť svoje prehliadky cez VR. Väčšina ľudí nemôže získať sedadlo v prvej rade na módnu prehliadku v reálnom živote, ale prostredníctvom VR môžu vidieť modelky blízka, preskúmať zákulisie a dostať sa blízko a osobné k návrhárom. Skúsenosť VR je k dispozícii iba vo vybraných obchodoch spoločnosti Tommy Hilfiger a umožňuje hosťom vidieť oblečenie prakticky na sebe predtým, ako si ho vyskúšajú v reálnom živote.

Tropické výletné plavby znejú lákavo, najmä uprostred zimy. Spoločnosť Samsung a Carnival Cruises preniesli hostí na celom svete prakticky do Karibiku ako spôsob predstavenia novej technológie Samsung VR. Navštívením obchodov Samsung zákazníci môžu zažiť plavbu cez okuliare značky VR a vstúpiť do výletov počas celého života. Použitie VR tiež pomohlo zákazníkom vidieť, ako vyzerajú lode Carnival Cruise pred rezerváciou. Jedným z problémov, keď si chcete kúpiť veci, je, že ich musíte sami dopraviť do obchodu alebo musíte počkať, až kým vám ich dovezú. Ak navštívite viacero obchodov a vykonáte veľa nákupov, môže to byť ťažkopádne (macchinetta tagliacapelli).

V blízkej budúcnosti môže byť model nakupovania online s dodaním do niekoľko hodín bežnejší. Viete si predstaviť nákup s dvojhodinovou dopravou? Tridsať minút? Menej? V takejto budúcnosti môžu vaše nákupy prichádzať domov predtým, ako to urobíte vy. Objednajte si nápoje. Nastavte si osvetlenie. Zavolajte spolupracovníkovi. Všetko s niekoľkými kliknutiami. V budúcnosti môže byť nakupovanie v obchode, akoby ste chodili do kina. Pôjdete sem pre zážitok: Obchody s jedinečným predajom a tematické podujatia. Budete mať k dispozícií predaj oblečenia s interaktívnymi dotykovými obrazovkami, ktoré umožňujú zákazníkom vybrať si výrobky, ktoré majú byť odoslané do ich skúšobných kabínok. A kabínky, ako ich poznáme, sa môžu stať vecou minulosti. Koniec koncov, prečo by ste sa mali vyzliekať a potom zas obliekať, keď na to môžete použiť presnú 3D verziu vašej postavy a vyskúšať si položky?